olivia-sport-mode

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Olivia Bergström - 2 augusti 2014 21:31

HEJ!
Nu kände jag att det var ett bra tag sen jag skrev på bloggen så tänkte att jag skulle försöka uppdatera lite mer nu?Idag har jag vart i stugan och kört lite wateboar det är fruktansvärt kul och jag och oskar kommer upp på första försöket nu så nästa sommar ska vi köpa ny bräda och börja träna trix?Imorgon på kvällen så skajag,oskar,pappa,alice,oliver och Johan gå på bio vi ska se gardions of the galaxy?Ska bli sjuukt kul att se den.På förmiddagen ska vi fixa lite på mitt och oskars rum vi ska ränsa,flytta om lite och göra det lite frächare helt änkelt,nån annan dag ska vi köpa vit färg och måla mina väggar vita så att det blir lite ljusare?Aa nu ska jag avrunda lite och se lite på film osså?

Hejdå?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag är en glad och sportig tjej som ÄLSKAR mode,skönhet och träning!Hoppas att ni gillar min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards